مدیر شعبه شرکت آتیه‌سازان حافظ چهارمحال و بختیاری:
ارائه خدمات  در مراکز درمانی طرف قرارداد بدون دریافت هیچ هزینه‌ای

مدیر شعبه شرکت آتیه‌سازان حافظ استان چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه خدمت به بیمه‌شدگان شرکت در مراکز درمانی طرف قرارداد بصورت آنلاین، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ و به نقل از جهانین نیوز، شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ وابسته به سازمان بیمه سلامت ایران از سال ۱۳۸۰ بر اساس قانون بیمه همگانی خدمات درمانی و ساختار نظام رفاه و تأمین اجتماعی و مصوبه هیات وزیران و مجوز قانونی سازمان بیمه سلامت ایران و در راستای اجرای فصول ۵ و ۲۵ و ماده ۳۷ قانون برنامه چهارم توسعه کشور، بعنوان بزرگترین شرکت تخصصی بیمه درمان تکمیلی آغاز بکار کرده است.

این شرکت وابسته به بیمه سلامت و زیرمجموعه وزارت بهداشت و درمان با هدف کاهش پرداختی از جیب بیمه‌شدگان و با شعار ارتقا سطح سلامت جامعه، با ارائه بسته‌های متنوع بیمه‌ای طبق درخواست بیمه‌گذار از طریق ۴۲ شعبه و بیش از یک هزار و ۲۲ نمایندگی و بیش از ۶ هزار و ۶۸۹ مرکز درمانی طرف قرارداد به هفت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیمه‌شده در سطح کشور خدمت رسانی می‌کند.

همچنین شعبه شرکت آتیه سازان حافظ استان چهارمحال و بختیاری از سال 1382 آغاز بکار کرده و با بیش از 17 نمایندگی در سراسر استان و عقد قرارداد با کلیه بیمارستان های دولتی، بیمارستان پارسیان بعنوان تنها بیمارستان خصوصی استان، مرکز جراحی دکتر درخشان و بیش از 100 مرکز پاراکلینیکی و داروخانه به بیش از 80 هزار بیمه شده در استان ارائه خدمت می نماید.

پژمان احمدی، مدیر شعبه آتیه سازان حافظ استان در نشست خبری با اصحاب رسانه ، ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران فرهیخته و فداکار استان گفت: این شرکت جزو شرکت‌های بیمه تکمیل درمان دولتی و زیرمجموعه سازمان بیمه سلامت ایران است که از ۲۲ سال پیش تاکنون صرفا در زمینه ارائه خدمات بیمه تکمیل درمان بصورت تخصصی فعالیت دارد.

وی افزود: ارائه خدمت به بیمه‌شدگان شرکت در مراکز درمانی طرف قرارداد بصورت آنلاین، بدون دریافت هیچ هزینه‌ای به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود و تنها با ارائه کارت ملی صورت می‌گیرد که این موضوع می‌تواند سهولت دریافت خدمات توسط بیمه شدگان را ارتقا دهد.

مدیرشعبه بیمه آتیه‌سازان حافظ استان با تبیین رویکردهای جدید مدیریتی شرکت، مهمترین اهداف شرکت را خدمت رسانی مطلوبتر به بیمه شدگان با مرتفع نمودن بعضی از معضلات، توجه و تمرکز به گسترش موسسات درمانی طرف قرارداد جهت تسهیل در دریافت خدمات و الکترونیکی شدن تمامی خدمات شرکت عنوان کرد.

احمدی اذغان داشت: طبق دستور مساعد دکتر نمازی مدیرعامل شرکت، هزینه‌های کلونوسکوپی انجام شده در مطب پزشکان که با مطابق با دستور وزارت بهداشت و درمان قابل انجام و پرداخت نبود و موجب نارضایتی بیماران شده بود تحت پوشش قرار گرفت.

وی با بیان سیاست گزاری شرکت درخصوص پرداخت مداوم و منظم مطالبات مراکز و موسسات درمانی طرف قرارداد ، آمادگی شعبه جهت عقد قرارداد بامراکز درمانی دارای مجوز در سطح استان را اعلام کرد.

انتهای پیام./

    ارسال دیدگاه

    دستورالعمل ها

    پیوست 1
    پیوست 1
    پیوست 1
    راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر ویروس کرونا، بر اساس اصول بهداشتی، پزشکی رایج و آموزه‌های طب ایرانی

    نظرسنجی در خصوص سایت شرکت

    1. صفحات وب سایت به سرعت بارگذاری می شود؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    2. آیا اطلاعات موجود در وب سایت بروز می باشد؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    3. آیا اطلاعات مورد نظرتان با کمترین زمان و کمترین ابهام پیدا می شود؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    4. نظرتان در مورد طراحی قالب وب سایت چگونه است؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    5. وب سایت آتیه سازان حافظ برطرف کننده اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص خدمات بیمه تکمیلی می باشد؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    6. اطلاعات جامع و کافی در خصوص شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در وب سایت موجود است؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    7. وب سایت شرکت دارای سازماندهی خوبی است؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    8. در وب سایت اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تماس ها و غیره وجود دارد؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    9. دسترسی به فرم های کاربردی را چگونه ارزیابی می کنید؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    10. معرفی و دسترسی به بخش های وب سایت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ را چگونه ارزیابی میکنید؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    11. در صورت تمایل , نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید.