مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان :

مرکز ارتباط با مشتریان آماده پاسخگویی به بیمه شدگان است

سید علی طبائی مدیر شرکت آتیه سازان حافظ شعبه گیلان گفت: بیمه شدگان می توانند از طریق تماس با شماره 75013 مرکز ارتباط با مشتریان آتیه سازان حافظ پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی اتیه سازان حافظ و به نقل از گیرا آنلاین، سید علی طبائی در گفت و گو با خبرنگاران ضمن گرامی داشت روز خبرنگار و ارج نهادن به تلاش‌های اصحاب رسانه افزود: اگاهی بخشی و فرهنگ سازی در جامعه ضرورت اجتناب پذیر است که همواره خبرنگاران برای تحقق آن شبانه روزی تلاش بی وقفه دارند .

مدیرشعبه آتیه سازان حافظ استان گیلان اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ هزارنفر از جمعیت استان گیلان تحت پوشش آتیه‌ سازان حافظ هستند که از این تعداد افزون بر ۲۲۵ هزارنفرازانان بیمه شدگان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی، ۱۰۲ هزار نفر بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری،۵۵ هزار نفر بیمه شدگان اختصاصی استان گیلان در حوزه بیمه‌های تکمیلی و اکمل می‌باشند.

وی یاد آور شد : در استان گیلان با ۲۳ قرارداد که شامل ۵ قرارداد کشوری و۱۸قرارداد استانی در حال ارایه خدمت به مردم هستیم.

طبائی در مورد نمایندگی های سطح استان گفت: برای خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش ۱۱ نمایندگی در سطح استان راه اندازی شد که ۹ نمایندگی ویژه هستند که کار پذیرش و رسیدگی اسناد را انجام می دهند.

وی افزود: این نمایندگی‌ها در شهرهای رشت دو نمایندگی،لاهیجان ، انزلی ، لنگرود ، تالش ، رودسر، آستارا و صومعه سرا در هر یک از این شهرها یک نمایند گی ویژه مستقر هستند و علاوه بران دو نمایندگی در شهرهای آستانه اشرافیه و منجیل کار پذیرش اسناد را انجام می‌دهند همچنین سه دفتر پیشخوان در سطح شهر رشت به منظور تسهیل در خدمت رسانی مسئولیت پذیرش اسناد را طبق قرارداد به عهده دارند.

طبائی درمورد مراکز طرف قرارداد اختصاصی گفت:با ۱۸۹ مرکز به صورت اختصاصی مانند بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، آزمایشگاه‌ها ،درمانگاه ، تصویربرداری ،مراکز آنکولوژی ،داروخانه وغیره به صورت اختصاصی قرار داد منعقد شده است .

وی افزود: در جال حاضر ۷۸۰۰ نفر از بیماران خاص و صعب العلاج در استان گیلان تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی قرار دارند که خدمات لازم به آنان ارائه می‌شود‌.

وی با اشاره به رویکردهای جدیدشرکت بیمه آتیه سازان حافظ گفت : براساس رویکردهای جدید توجه ویژه‌ای به اصل خدمت رسانی به بیمه شدگان و برطرف کردن مشکلات آنان وجلب رضایت مندی آنان با جدیت و اولویت پیگیری میشود.

فاکتورهای کلونوسکوپی که معمولاً در مطب‌ها انجام می‌شد قبل از رویکرد جدید قابل پذیرش نبود ولی بر اساس این رویکرد طبق دستورالعمل وزارت بهداشت به منظور جلب رضایت مردم این فاکتورها پرداخت می‌شودتا بیمه شدگان دچار خسران نشوند.

وی گفت:مقررشد اسناد هزینه بیمه شدگان پرداخت شود ودریافت مبالغ خارج از تعرفه مصوب وخارج از ضابطه از طریق معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مورد پیگیری قرار می گیرد.

مدیرشعبه آتیه سازان حافظ استان گیلان افزود: توسعه مراکز طرف قرارداد در سطح کشور و مراکز مهم و پر مراجعه استان گیلان در دستور کار قرار دارد که در سطح کشور عقد قرارداد با داروخانه ۱۳ آبان تهران به عنوان مرجع تخصصی تامین دارو های بیماران خاص وصعب العلاج ودر گیلان نیز از امروز قرارداد کلینیک تخصصی چشم پزشکی فارابی رشت منعقد شده است

همچنین مذاکراتی نیز با چند آزمایشگاه پر مراجعه شهر رشت و استان انجام شد مانند آزمایشگاه رازی ، آشتیانی ،سینا ،دانا ،افرا و غیرو در مراحل اخذ نتیجه هستیم تا بیمه شدگان تامین اجتماعیدغدغه ای نداشته با شند ، همچنین بابیمارستانها ومراکز ی که با آنها قرار دادنداریم مذاکراتی انجام دادیم.

وی یاد آورشد: هرمرکزی که تمایل به عقد قرار داد داشته باشند اقدامات لازم در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهیم داد تا بیمه شدگان بتوانند از امکانات لازم بهره مند شوند.در مجموع می توان گفت که افزایش مراکز دسترسی بیمه شدگان به مراکز در مانی ،دفاتر پیشخوان ومراکز پذیرش اسناد با جدیت پیگیری ودنبال می شود.

وی در بخش پایانی به سه نکته ضروری و مهم مرتبط با خدمت رسانی به بیمه شدگان اشاره کرد وافزود: اطلاع رسانی اپلیکیشن آتیه سازان در سایت آتیه‌سازان موجود است و همه بیمه شدگان می‌توانند با دانلود آن از اطلاعات بسیار خوبی از مراکز طرف قرارداد و اسناد مورد پذیرش ورسیدگی با خبر شوند.

همچنین بیمه تکمیلی انفرادی از موارد مهمی است که افراد می توانند در کنار قراداد های گروهی از بیمه تکمیلی انفرادی نیز برخوردار شوند.

همه بیمه شدگان می توانند با تلفن ۷۵۰۱۳ — ۰۲۱ با شرکت آتیه سازان حافظ ارتباط برقرار کنند و خواسته ها و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

همچنین برای خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش ۱۱ نمایندگی در سطح استان راه اندازی شده علاوه بر این دو نمایندگی عادی در شهرهای آستانه اشرفیه و منجیل کار پذیرش اسناد را انجام می‌دهند

وی با اشاره به رویکردهای جدیدشرکت آتیه سازان حافظ گفت : براساس رویکردهای جدید توجه ویژه‌ به اصل خدمت رسانی به بیمه شدگان و برطرف کردن مشکلات وجلب رضایت مندی آنان با جدیت و اولویت پیگیری می شود.

فاکتورهای کولونوسکوپی که معمولاً در مطب‌ها انجام می‌شد قبل از رویکرد جدید قابل پذیرش نبود ولی بر اساس این رویکرد، به منظور جلب رضایت بیمه شدگان این فاکتورها پرداخت و سپس طبق دستورالعمل وزارت بهداشت موضوع پیگیری خواهد گردید.

وی گفت:مقررشد اسناد هزینه بیمه شدگان کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی مطابق فاکتور پرداخت ودرصورت احراز دریافت مبالغ خارج از تعرفه مصوب وخارج از ضابطه ، موضوع از طریق معاونت محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی مورد پیگیری قرار می گیرد.

مدیرشعبه آتیه سازان حافظ استان گیلان افزود: توسعه مراکز طرف قرارداد در سطح کشور و مراکز مهم و پر مراجعه استان گیلان در دستور کار قرار دارد که در سطح کشور عقد قرارداد با داروخانه ۱۳ آبان تهران به عنوان مرجع تخصصی تامین دارو های بیماران خاص وصعب العلاج انجام ودر گیلان نیز از امروز قرارداد کلینیک تخصصی چشم پزشکی فارابی رشت منعقد شده است.

همچنین مذاکراتی نیز با چند آزمایشگاه پر مراجعه شهر رشت و استان مانند آزمایشگاه رازی ، آشتیانی ،سینا ،دانا ،افراه و غیرو انجام شده که در مراحل اخذ نتیجه هستیم تا بیمه شدگان تامین اجتماعی دغدغه ای نداشته با شند .

در مجموع می توان گفت که افزایش دسترسی بیمه شدگان به مراکز در مانی ،دفاتر پیشخوان ومراکز پذیرش اسناد با جدیت پیگیری و دنبال می شود.

اپلیکیشن آتیه سازان ، یک برنامه کاربردی مناسب برای بیمه شدگان است که در سایت آتیه‌سازان موجود بوده و همه بیمه شدگان می‌توانند با دانلود آن ، اطلاعات بسیار خوبی از مراکز طرف قرارداد و اسناد پذیرش ورسیدگی شده خود بدست آورند.

چنانچه افرادی امکان پوشش بیمه تکمیلی خود را از طریق قراردادهای گروهی نداشتند، بیمه تکمیلی انفرادی ، گزینه مناسبی است که افراد می توانند برای پوشش بیمه تکمیلی از آن برخوردار شوند

پل ارتباطی بیمه شدگان واتیه سازان:

همه بیمه شدگان می توانند با تلفن ۷۵۰۱۳ — ۰۲۱ با شرکت آتیه سازان حافظ ارتباط برقرار و خواسته ها و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام./

    ارسال دیدگاه

    دستورالعمل ها

    پیوست 1
    پیوست 1
    پیوست 1
    راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر ویروس کرونا، بر اساس اصول بهداشتی، پزشکی رایج و آموزه‌های طب ایرانی

    نظرسنجی در خصوص سایت شرکت

    1. صفحات وب سایت به سرعت بارگذاری می شود؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    2. آیا اطلاعات موجود در وب سایت بروز می باشد؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    3. آیا اطلاعات مورد نظرتان با کمترین زمان و کمترین ابهام پیدا می شود؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    4. نظرتان در مورد طراحی قالب وب سایت چگونه است؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    5. وب سایت آتیه سازان حافظ برطرف کننده اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص خدمات بیمه تکمیلی می باشد؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    6. اطلاعات جامع و کافی در خصوص شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در وب سایت موجود است؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    7. وب سایت شرکت دارای سازماندهی خوبی است؟


      عالی    خوب    متوسط    کم
    8. در وب سایت اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تماس ها و غیره وجود دارد؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    9. دسترسی به فرم های کاربردی را چگونه ارزیابی می کنید؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    10. معرفی و دسترسی به بخش های وب سایت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ را چگونه ارزیابی میکنید؟

      عالی    خوب    متوسط    کم
    11. در صورت تمایل , نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید.