آغاز ثبت نام بیمه  اکمل 1404-1403 کانون بازنشستگان و وظیفه ‌بگیران آموزش و پرورش استان البرز/ همراه با جزئیات و لینک ثبت نام

جزئیات ثبت نام بیمه اکمل 1404-1403 کانون بازنشستگان و وظیفه ‌بگیران آموزش و پرورش استان البرز اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ ، جزئیات ثبت نام بیمه اکمل 1404-1403 کانون بازنشستگان و وظیفه ‌بگیران آموزش و پرورش استان البرز به شرح ذیل اعلام شد:

1- قرارداد بیمه مازاد درمان اکمل در تاریخ 1 مرداد ماه 1403 شروع و 31 تیر ماه 1404 پایان می پذیرد.

2- مشمولین عبارتند از بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری استان البرز به اتفاق تمامی اعضاي خانواده (شامل همسر، فرزندان و والدين با ارائه مستندات از مراجع قانوني ذيربط) که دارای بیمه تکمیلی می باشند.

تبصره 1: در صورت عدم ثبت نام کلیه افراد تبعی مشمول، مسئولیت به عهده بیمه شده اصلی و شخص ثبت‌نام کننده می‌باشد و امکان ارائه خدمات به هیچکدام از اعضاء خانواده، توسط شرکت بیمه‌گر وجود ندارد.

تبصره 2: کلیه افراد تبعی می بایست دارای دفترچه بیمه پایه به ‌تبع از بیمه ‌شده اصلی ‌باشند (به غیر از همسر)

3- مهلت زمان ثبت‌نام و انصراف از ابتدای قرارداد و به مدت 3 ماه تا پایان مهر می باشد و پس‌ از اتمام مهلت هیچ‌گونه حذف و اضافه انجام نخواهد شد.

4- با توجه به ضوابط قرارداد، کسر حق بیمه بابت بیمه شده اصلی و افراد تحت تکفل صرف نظر از تاریخ ثبت نام از تاریخ شروع قرارداد (اول مرداد) اعمال می گردد.

تبصره: متقاضیان صرفاً در صورت کسر حق بیمه اکمل مجاز به استفاده از خدمات درمان بیمه اکمل می‌باشند.

5- بعد از اتمام مهلت حذف و اضافه صرفاً موارد ذیل مجاز به انجام می باشد:

ثبت نام: بازنشستگان جدید حداکثر ظرف مدت 3 ماه از تاریخ صدور یا برقراری حکم، ازدواج طی قرارداد و نوزاد حداکثر ظرف مدت 2 ماه از تاریخ وقوع با ارائه مستندات

حذف: شامل فوت، طلاق، اشتغال به کار، خروج از کفالت حداکثر ظرف مدت 2 ماه از تاریخ وقوع با ارائه مستندات (گواهی فوت، نامه اشتغال به کار، کپی شناسنامه، سوابق تامین اجتماعی و ...)

مسئولیت هرگونه اشتباه در تکمیل اطلاعات مندرج در فرم بر عهده بیمه شده اصلی و صاحب امضاء می‌باشد.

احتراماً اینجانب با مطالعه دقيق موارد مذکور متقاضی برقراری بیمه اکمل خود و سایر اعضای تحت تکفل با مشخصات مندرج در جدول ذیل هستم و اداره آموزش و پرورش مجاز است حق بیمه اکمل را از حقوق این‌جانب حسب قرارداد کسر نماید.


آغاز ثبت نام بیمه  اکمل 1404-1403 کانون بازنشستگان و وظیفه ‌بگیران آموزش و پرورش استان البرز


انتهای پیام./

    ارسال دیدگاه