به گزارش روابط عمومی بیمه آتیه سازان حافظ ، علی حکیمی منش با اعلام این خبر گفت : تسهیل و کوتاه کردن زمان رسیدگی به امور مراجعه کنندگان از اولویت های کاری ما در شعبه آتیه سازان حافظ استان البرز است .
وی با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان در بدو ورود به شعبه راهنمایی های لازم را از کارشناس مستقر در میز خدمت دریافت می کنند افزود ، ارجاع به دفاترنمایندگی، تکمیل فرم اعتراض و شکایات ارباب رجوع، استعلام مالی،تکمیل فرم پزشک معتمد، ارجاع به کارشناس های مربوطه ،راهنمایی مراجعه کنندگانی که اسناد آزاد یا نیاز به تایید بیمه پایه دارند و ارائه آدرس نمایندگی ها و ... بخشی از خدماتی است که در میز خدمت ارائه می شود.
مدیر شعبه استان البرز در ادامه تصریح کرد : نرم افزارموبایلی آتیه سازان حافظ که برای ارسال غیرحضوری(الکترونیکی) اسناد درمانی بیمه شدگان در نظر گرفته شده است در میز خدمت برای مراجعه کنندگانی که علاقه مند به استفاده از آن باشند نصب و همچنین نحوه کار با این اپلیکیشن نیز آموزش داده می شود.
انتهای پیام./
ارسال دیدگاه