75013 مرکز ارتباط با مشتریان آتیه سازان حافظ در تمام ایام هفته آماده ارائه خدمت به بیمه شدگان میباشد.
۱۳ دی ماه ۱۴۰۱
به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ، واحد ارتباط با مشتریان بیمه آتیه سازان حافظ که فعالیت خود را از آبان ماه سال 1394 آغاز کرد از طریق برقراری تماس تلفنی با شماره 75013-021 در تمام ایام هفته به صورت 12ساعته فعال می باشد.
تاکید بر آموزش مداوم نیروها و بکارگیری نرم افزار اختصاصی از نقاط قوت مرکز ارتباط با مشتریان آتیه سازان حافظ است.
این مرکز در راستای هدف اصلی شرکت یعنی کسب رضایتمندی حداکثری بیمه شدگان فعلی و ایجاد تصویر مطلوب از خدمات ارائه شده توسط شرکت به منظور جذب بیمه شدگان جدید اقدام به بررسی و شناخت بهتر نیازهای ایشان از طریق تماسهای تلفنی برقرار شده، راهنمایی ومشاوره آنها، پاسخگویی به سوالات مطرح شده و پیگیری درخواستها تا حصول نتیجه مینماید و روزانه پاسخگوی حدودا 1200 تماس میباشند.
مهمترین سرفصل اقدامات انجام شده توسط مرکز ارتباط با مشتریان آتیه سازان حافظ به شرح زیل می باشد:
1- پاسخگویی تلفنی و ارائه اطلاعات در خصوص مواردی نظیر مفاد و ضوابط هر قرارداد
2- پیگیری درخواستهای ثبت شده در سامانه اختصاصی واحد و سایر موارد نظیر سامانه بازرسی و نظارت کل کشور و ارجاع پاسخ به تماس گیرندگان محترم
3- تحلیل و آنالیز درخواست ها و ارسال گزارش عملکرد به منظور افزایش بازدهی سیستم و رفع نواقص احتمالی
4- آموزش مداوم کارشناسان و ارزیابی مستمر عملکرد ایشان
5- پیگیری تماس های صوتی خارج از زمان کاری و رسیدگی به آنها
همچنین بیشترین اطلاعات درخواستی بر اساس بررسی تماس های برقرار شده عبارتند از:
• اطلاع از میزان مبلغ و زمان بازپرداخت اسناد خسارتی
• آگاهی از مراکز طرف قرارداد
• آگاهی از سقف و تعهدات هر قرارداد
• نحوه گرفتن معرفینامه یا پذیرش اسناد
• اطلاعات شعب و نمایندگیها
• اطلاعات بیمه گری و نحوه ثبت نام
انتهای پیام./
ارسال دیدگاه