مدیرعامل آتیه سازان حافظ در بازدیداز اداره کل استان تهران :
 استفاده از خرد جمعی برای ارتقا خدمات و حل مشکلات / تجمیع بیمه پایه و تکمیلی،تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی ارتباط سامانه ها است

مدیرعامل آتیه سازان حافظ با همراهی معاونین از اداره کل استان تهران بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ ، دکتر حسین رنجبران به همراه معاونان از واحد‌های مختلف اداره کل استان تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان فرایند خدمت رسانی ، عملکرد ، نظرات و درخواست های کارکنان قرار گرفت .

مدیرعامل آتیه سازان حافظ در این بازدید با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ، بر ضرورت ارتقا معیشت کارکنان تا حد امکان و با استفاده از تمام ظرفیت های قانونی تاکید کرد .

وی افزود ، خرد جمعی مشکل گشای مشکلات و مسائل شرکت است و بایستی بستری ایجاد شود که مدیران و کارشناسان در هر رتبه و جایگاهی نظرات و پیشنهادات سازنده خود را ارائه نمایند.

دکتر رنجبران در ادامه تصریح کرد ، تجمیع بیمه پایه و تکمیلی ، تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی فرآیندهای ارتباط سامانه های مختلف مربوطه می باشد و توسعه کمی و کیفی خدمت رسانی، بایستی با جدیت و اهتمام کامل اما توأم با احترام و اخلاق مداری صورت پذیرد و تمام پرسنل در هر سطحی، بایستی تعهد اولشان شرکت باشد و از ارتباطات خود در راستای حفظ و ارتقاء منابع و منافع شرکت بهره بگیرند.

در ادامه در این نشست صمیمی ، مدیرکل و معاونین اداره کل استان تهران گزارشی از اقدامات تحولی صورت گرفته ارائه دادند که محورهای آن عبارتند از :

۱.کاهش زمان فرایند رسیدگی اسناد از چهار ماه به یک ماه

۲.اعمال استانداردهای ۵s در مدیریت و بهبود فضای کاری

۳.توزیع متعادل امور ارجاعی و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی

۴.عقد قرارداد با بیش از ۶۰ درصد کل مراکز تشخیصی، دارویی و درمانی استان تهران.

۵.افزایش کیفیت خدمت رسانی و کاهش مراجعات بیمه شدگان

استفاده از خرد جمعی برای ارتقا خدمات و حل مشکلات / تجمیع بیمه پایه و تکمیلی،تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی ارتباط سامانه ها است
استفاده از خرد جمعی برای ارتقا خدمات و حل مشکلات / تجمیع بیمه پایه و تکمیلی،تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی ارتباط سامانه ها است
استفاده از خرد جمعی برای ارتقا خدمات و حل مشکلات / تجمیع بیمه پایه و تکمیلی،تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی ارتباط سامانه ها است
استفاده از خرد جمعی برای ارتقا خدمات و حل مشکلات / تجمیع بیمه پایه و تکمیلی،تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی ارتباط سامانه ها است
استفاده از خرد جمعی برای ارتقا خدمات و حل مشکلات / تجمیع بیمه پایه و تکمیلی،تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی ارتباط سامانه ها است
استفاده از خرد جمعی برای ارتقا خدمات و حل مشکلات / تجمیع بیمه پایه و تکمیلی،تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی ارتباط سامانه ها است
استفاده از خرد جمعی برای ارتقا خدمات و حل مشکلات / تجمیع بیمه پایه و تکمیلی،تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی ارتباط سامانه ها است
استفاده از خرد جمعی برای ارتقا خدمات و حل مشکلات / تجمیع بیمه پایه و تکمیلی،تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی ارتباط سامانه ها است
استفاده از خرد جمعی برای ارتقا خدمات و حل مشکلات / تجمیع بیمه پایه و تکمیلی،تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی ارتباط سامانه ها است
استفاده از خرد جمعی برای ارتقا خدمات و حل مشکلات / تجمیع بیمه پایه و تکمیلی،تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی ارتباط سامانه ها است
استفاده از خرد جمعی برای ارتقا خدمات و حل مشکلات / تجمیع بیمه پایه و تکمیلی،تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی ارتباط سامانه ها است
استفاده از خرد جمعی برای ارتقا خدمات و حل مشکلات / تجمیع بیمه پایه و تکمیلی،تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی ارتباط سامانه ها است

انتهای پیام./

    ارسال دیدگاه