به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ ، دکتر حسین رنجبران به همراه معاونان از واحدهای مختلف اداره کل استان تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان فرایند خدمت رسانی ، عملکرد ، نظرات و درخواست های کارکنان قرار گرفت .
مدیرعامل آتیه سازان حافظ در این بازدید با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه ، بر ضرورت ارتقا معیشت کارکنان تا حد امکان و با استفاده از تمام ظرفیت های قانونی تاکید کرد .
وی افزود ، خرد جمعی مشکل گشای مشکلات و مسائل شرکت است و بایستی بستری ایجاد شود که مدیران و کارشناسان در هر رتبه و جایگاهی نظرات و پیشنهادات سازنده خود را ارائه نمایند.
دکتر رنجبران در ادامه تصریح کرد ، تجمیع بیمه پایه و تکمیلی ، تکلیف قانونی بوده و راهکار تحقق آن گسترش الکترونیک سازی فرآیندهای ارتباط سامانه های مختلف مربوطه می باشد و توسعه کمی و کیفی خدمت رسانی، بایستی با جدیت و اهتمام کامل اما توأم با احترام و اخلاق مداری صورت پذیرد و تمام پرسنل در هر سطحی، بایستی تعهد اولشان شرکت باشد و از ارتباطات خود در راستای حفظ و ارتقاء منابع و منافع شرکت بهره بگیرند.
در ادامه در این نشست صمیمی ، مدیرکل و معاونین اداره کل استان تهران گزارشی از اقدامات تحولی صورت گرفته ارائه دادند که محورهای آن عبارتند از :
۱.کاهش زمان فرایند رسیدگی اسناد از چهار ماه به یک ماه
۲.اعمال استانداردهای ۵s در مدیریت و بهبود فضای کاری
۳.توزیع متعادل امور ارجاعی و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی
۴.عقد قرارداد با بیش از ۶۰ درصد کل مراکز تشخیصی، دارویی و درمانی استان تهران.
۵.افزایش کیفیت خدمت رسانی و کاهش مراجعات بیمه شدگان
انتهای پیام./
ارسال دیدگاه