برای سومین سال متوالی :
بازنشستگان کشوری استان ایلام تحت پوشش بیمه اکمل آتیه سازان حافظ

جزئیات ثبت نام بیمه درمان اکمل بازنشستگان کشوری(آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های استان ایلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ، بدنبال رضایتمندی بازنشستگان کشوری استان ایلام از خدمات بیمه اکمل ، قرارداد اکمل (آموزش و پروش و دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های استان ایلام ) برای سومین سال متوالی با شرکت آتیه سازان حافظ منعقد گردید.

شرایط ثبت نام:

1- ثبت نام در این طرح کاملاً اختیاری بوده و بازنشستگان کشوری این استان به اتفاق کلیه اعضای خانواده که دارای بیمه تکمیلی می باشند می توانند دربیمه اکمل ثبت نام کنند.

2- بازنشستگانی که تحت پوشش طرح اکمل سال 1402 می باشند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند به صورت خودکار تحت پوشش قرار می گیرند.

3- متقاضیان جدید می توانند با مراجعه به شعبه و یا نمایندگی های این شرکت در سطح استان و یا ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سامانه پیامکی 10007501305 نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

4- بیمه شدگانی که طی سنوات گذشته دارای بیمه اکمل بوده و تمایلی به ثبت نام در طرح جدید ندارند، جهت انصراف به شعبه و یا نمایندگی های این شرکت در سطح استان و تکمیل فرم اظهارنامه مراجعه نمایند.

5- شروع قرارداد جدید از تاریخ 01‏/08‏/1403 لغایت 30‏/07‏/1404 می باشد.

6- فرانشیز قرارداد 30 درصد می باشد.

جزئیات بسته پیشنهادی طرح اکمل بازنشستگان کشوری استان ایلام به شرح ذیل می‌باشد:

بازنشستگان کشوری استان ایلام تحت پوشش بیمه اکمل آتیه سازان حافظ

انتهای پیام./

    ارسال دیدگاه