قرارداد اکمل بازنشستگان آموزش و پرورش و راه آهن استان سمنان با شرکت آتیه سازان حافظ/ جزییات ثبت نام و جدول تعهدات / ثبت نام حضوری متقاضیان جدید با مراجعه به کانون های بازنشستگان

قرارداد بیمه اکمل بازنشستگان آموزش و پرورش استان سمنان برای ششمین سال متوالی با شرکت آتیه سازان حافظ تمدید شد، همچنین قرارداد بیمه اکمل راه آهن این استان نیز منعقد شد و ثبت نام متقاضیان جدید با مراجعه به کانون های بازنشستگی انجام میشود .

به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ ، به دنبال رضایت بازنشستگان آموزش و پرورش استان سمنان ، قرارداد بیمه اکمل این کانون برای ششمین سال متوالی با شرکت آتیه سازان حافظ تمدید شد.

همچنین در قراردادی دیگر بازنشستگان راه آهن استان تحت پوشش خدمات بیمه اکمل قرار گرفتند .

ثبت نام :

ثبت نام در بیمه اکمل کاملا اختیاری است و بازنشستگان آموزش و پرورش و راه آهن این استان به اتفاق تمامی اعضای خانواده که دارای بیمه تکمیلی هستند تحت پوشش طرح اکمل قرار‌ می گیرند.

بازنشستگان آموزش و پرورش جهت ثبت نام به اداره تعاون آموزش و پرورش استان و بازنشستگان راه آهن نیز به کانون بازنشستگان راه آهن مراجعه کنند .

فرانشیز خدمات بستری و سرپایی در صورت عدم تعهد بیمه گر پایه، 30% می باشد.

جزئیات بسته پیشنهادی طرح اکمل بازنشستگان آموزش و پرورش و راه آهن استان سمنان به شرح ذیل می‌باشد:

قرارداد اکمل بازنشستگان آموزش و پرورش و راه آهن استان سمنان با شرکت آتیه سازان حافظ/ جزییات ثبت نام و جدول تعهدات / ثبت نام حضوری متقاضیان جدید با مراجعه به کانون های بازنشستگان قرارداد اکمل بازنشستگان آموزش و پرورش و راه آهن استان سمنان با شرکت آتیه سازان حافظ/ جزییات ثبت نام و جدول تعهدات / ثبت نام حضوری متقاضیان جدید با مراجعه به کانون های بازنشستگان

*رعایت کلیه شروط بیمه گری الزامی میباشد.


انتهای پیام./

    ارسال دیدگاه