پیام مدیرعامل آتیه سازان حافظ به مناسبت روز جهانی سالمند/ توجه ویژه به کرامت و بهبود خدمات رفاهی و درمانی در سیاست گذاری ها برای سالمندان

دکترعلیرضا نمازی مدیرعامل آتیه سازان حافظ طی پیامی به مناسبت روز جهانی سالمند به ضرورت توجه ویژه به کرامت و بهبود خدمات رفاهی و درمانی در سیاست گذاری ها برای سالمندان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ، درپیام دکتر نمازی آمده است،


بسمه تعالی

سالمندان به عنوان سرمایه های اجتماعی مایه برکت خانواده و جامعه هستند از این رو تکریم و توجه ویژه به سلامت و معیشت این قشر عزیز لازم وضروری است و باید در برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها برای سالمندان ، کرامت و بهبود خدمات رفاهی و درمانی آنان در اولویت قرارگیرد .

آنچه مسلم است با شیوه زندگی سالم که با تغذیه مناسب، تحرک و استراحت کافی و پرهیز از فشار عصبی ایجاد می شود ، می توان از مشکلات سالمندی کاست و آن را به دوره ای همراه با آرامش و تندرستی تبدیل کرد که این موضوع علاوه بر خدمات حمایتی نهادهای دولتی مستلزم توجه و همراهی خانواده ها نیز می باشد .

خداوند سبحان را شاکریم که شرکت آتیه سازان حافظ سالها است افتخار ارائه خدمت به بازنشستگان ارجمند را دارد و رضایتمندی و سهولت دسترسی به خدمات درمانی سرلوحه اقدامات و فعالیت های کارکنان این شرکت در سراسرکشور می باشد .

ضمن گرامیداشت روزجهانی سالمند ، امیدوارم همواره از برکات وجودی و تجربیات ارزنده این عزیزان در خانواده و اجتماع بهره مند شویم .


انتهای پیام./

    ارسال دیدگاه