دکتر نمازی درجمع معاونان و مدیران آتیه سازان حافظ 
جلب رضایت و اعتماد بیمه‌گزاران کلیدی مهمترین دستاورد شرکت در یکسال گذشته است/ آتیه سازان حافظ تمامی زیر ساخت‌های لازم برای ارائه خدمت را دارد/ سال مالی خوبی را سپری کردیم

مدیر عامل آتیه سازان حافظ با بیان اینکه آتیه سازان حافظ تمامی زیر ساخت‌های لازم برای ارائه خدمت را دارد، اظهار کرد: ارتقاء جایگاه شرکت و جلب اعتماد و رضایت بیمه گزاران کلیدی، مهمترین دستاورد شرکت در یکسال گذشته است.

به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ، دکتر علیرضا نمازی در جمع معاونان و مدیران شعب سراسر کشور، ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سالانه شرکت، گفت: با وجود اینکه رویکرد اصلی شرکت نهادینه سازی خدمت بی منت و باکیفیت در راستای صیانت از بیمه شدگان بود اما با تمام فرازو نشیب‌ها، سال مالی خوبی را سپری کردیم.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه بازار هدف،ادامه داد: تلاش ما برای ورود آتیه سازان حافظ به بازارهای جدید موفق بود و توفیق شرکت در توسعه بازار باعث شد تا رقبا احساس خطر کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش تک تک همکاران برای رشد و پیشرفت شرکت، اظهار کرد: روند وصول و پرداخت مطالبات شرکت دارای ثبات ونظم قابل قبولی شده است و آتیه سازان حافظ یک دروه طلایی پیش رو دارد.

وی تاکید کرد:این شرکت تمامی زیر ساخت‌های لازم برای ارائه خدمت بیمه تکمیلی درمان به جامعه هدف خود که از اقشار آسیب پذیر هستند را دارد و بیمه‌گزاران می توانند با اطمینان ، خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش خویش را به شرکت آتیه سازان حافظ واگذار کنند.

 سال مالی خوبی را سپری کردیم
 سال مالی خوبی را سپری کردیم
 سال مالی خوبی را سپری کردیم
 سال مالی خوبی را سپری کردیم

انتهای پیام./

    ارسال دیدگاه