پاسخ صندوق بازنشستگی فولاد به خبر منتشرشده در ایلنا :
ارائه بسته کامل خدمات درمانی  به بازنشستگان فولاد توسط آتیه‌سازان حافظ
/ بیمه دانا در فرآیند قانونی مناقصه بیمه تکمیلی شرکت نکرد

صندوق بازنشستگی فولاد در خصوص اخبار مربوط به بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان این صندوق که در خبرگزاری ایلنا منتشرشد ، توضیحاتی را ارائه داد .

به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ و به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد ، در بخشی از این توضیحات آمده است :

1- پس از اتمام قرارداد صندوق بازنشستگی فولاد با شرکت بیمه دانا، صندوق فولاد جهت رفاه حال بازنشستگان به مدت یک ماه قرارداد با این شرکت را تمدید کرد و همزمان روال قانونی برای برگزاری مناقصه جهت انتخاب شرکت بیمه گر برای سال 1403 را پیگیری نمود که در نهایت، مناقصه با طی تشریفات کامل قانونی انجام و شرکت آتیه سازان حافظ به عنوان برنده مناقصه اعلام شد. ذکر این نکته نیز ضروری است که شرکت بیمه دانا در فرآیند قانونی مناقصه حضور نیافت.

- این صندوق در تمامی سنوات گذشته مفاد قرارداد درمان گروهی برای بیمه شدگان تحت پوشش را به صورت کامل برون سپاری نموده و انعقاد قرارداد همچون گذشته براساس مفاد تعریف شده بوده و همواره تلاش بر این بوده که خدمات بهتر و مناسبتری ارایه نماید، همچنین شرکت بیمه گر با پذیرش این تعهدات اقدام به عقد قرارداد نموده است.

- درحال حاضر همکاران امور بازنشستگی در کلیه مناطق کشور و همچنین کلیه شعب بیمه آتیه سازان حافظ در سراسر کشور موظف به پاسخگویی به عزیزان بیمه شده می باشند.

متن کامل این خبر را در لینک زیر مشاهده کنید :

پایگاه اطلاع رسانی و خدمات الکترونیک موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد


انتهای پیام./

    ارسال دیدگاه