سال 1402 دوران طلایی شرکت آتیه سازان حافظ

مدیرعامل آتیه سازان حافظ در نشست صمیمی با کارکنان این شرکت گفت : دکتر ادیانی رئیس مجمع شرکت آتیه سازان حافظ در مجمع عادی سالیانه اظهار کرد : سال 1402 دوران طلایی شرکت آتیه سازان حافظ بود.

به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ ، دکترعلیرضا نمازی مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ در نشست صمیمی با جمعی از کارکنان که با هدف تشریح عملکرد سال 1402 و تبین سیاست های شرکت در سال پیش رو برگزار شد، گزارش کاملی از عملکرد دوره مدیریت خویش ارائه کرد .

وی به برگزاری موفق مجمع عمومی سالیانه و گزارش حسابرس و مدیران عالی شرکت آتیه سازان حافظ در مجمع عمومی (مرداد ماه سال 1403 ) گفت : دکترسید مرتضی ادیانی عضو هیات مدیره سازمان بیمه سلامت و رئیس مجمع شرکت آتیه سازان حافظ در مجمع عادی سالیانه این شرکت اظهار کرد : سال 1402 دوران طلایی شرکت آتیه سازان حافظ بود.

مدیرعامل آتیه سازان حافظ درادامه تصریح کرد ، با وجود تمام مشکلات و فرازو نشیب ها به افزایش عمل به تعهدات در قرارداد ها از ۴۰درصد به بیش از ۹۶درصد و رضایتمندی و تعامل و همکاری بالا با بیمه گزاران دست یافته ایم که این موفقیت مرهون تلاش یکایک کارکنان و مدیران است که شایسته تقدیر و تشکر هستند .

وی افزود ، توجه به امور رفاهی پرسنل از اولویت های مدیریت شرکت آتیه سازان حافظ است و از این رو برای آرامش خاطر و بهبود معیشت همکاران در سراسر کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم .

دکتر نمازی در پایان گفت : چشم انداز روشنی با همت و تلاش شما پرسنل متعهد و متخصص، در جهت توسعه و تقویت شرکت آتیه سازان حافظ و تسهیل دسترسی همه هموطنان به خدمات بیمه تکمیلی درمان وافزایش رضایتمندی بیمه گزاران، برای این شرکت مهم که ارتباط مستقیمی با رفاه آحاد جامعه، به ویژه بازنشستگان معزز، درحوزه درمان دارد پیش بینی می شود.

درادامه این جلسه صمیمی تعدادی از کارکنان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

سال 1402 دوران طلایی شرکت آتیه سازان حافظ
سال 1402 دوران طلایی شرکت آتیه سازان حافظ
سال 1402 دوران طلایی شرکت آتیه سازان حافظ
سال 1402 دوران طلایی شرکت آتیه سازان حافظ

انتهای پیام./

    ارسال دیدگاه