اخبار و اطلاعیه ها

دکتر ریاحی‌فر در جلسه با نمایندگی‌های سراسر تهران؛


مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ با بیان اینکه نمایندگی‌ها در خط مقدم کاری آتیه‌سازان حافظ قرار دارند، گفت: نمایندگی‌ها باید به ماهیت اصلی خود که بازاریابی است بازگردند.

مدیرعامل شرکت آتیه­سازان حافظ با بیان اینکه نمایندگی‌ها در خط مقدم کاری آتیه‌سازان حافظ قرار دارند، گفت: نمایندگی‌ها باید به ماهیت اصلی خود که بازاریابی است بازگردند.

به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ، نشست هم­اندیشی مسئولان نمایندگی­های استان تهران با مدیرعامل آتیه­سازان حافظ، با هدف بررسی مشکلات و مسائل نمایندگی­ها برگزار شد.

در این نشست، دکتر مهدی ریاحی‌فر مدیرعامل شرکت آتیه­سازان حافظ، گفت: من کاملاً در جریان عملکرد تک­­تک نمایندگی‌ها هستم، متاسفانه ماهیت کار نمایندگی تغییر یافته و به اشتباه پیش رفته است.

وی افزود: هدف از ایجاد نمایندگی‌ها بازاریابی برای شرکت بوده، ولی اکنون کار شعب در نمایندگی انجام می‌شود و بازاریابی کاملاً به فراموشی سپرده شده است.

ریاحی­فر با تاکید بر اصلاح این شیوه، تصریح کرد: کار نمایندگی صدور معرفی­نامه نیست، نمایندگی‌ها خط مقدم کار هستند و می‌توانند با بازاریابی مناسب به ایجاد درآمد پایدار برای شرکت کمک کنند و بدانند باید با همکاری هم شرکت را حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت آتیه­سازان حافظ با بیان اینکه ما نمایندگی‌ها را جدا از آتیه­سازان حافظ نمی‌دانیم، افزود: قطعاً مشکلات نمایندگی‌ها باید حل شود تا به دنبال آن مشکلات شرکت نیز مرتفع شود.

وی خواستار تشکیل یک کارگروه از میان نمایندگان برای اصلاح قرارداد نمایندگی‌ها و پیگیری دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه شد.