پاسخگویی مناسب و خدمات قابل دسترس، عامل رضایتمندی بیمه شدگان

باحضور مدیر شعبه آتیه سازان حافظ استان اصفهان و مدیرمنابع انسانی بهزیستی این استان فرایند اجرای قرارداد بیمه تکمیلی درمان کارکنان بهزیستی بررسی شد.

پاسخگویی مناسب و خدمات قابل دسترس، عامل رضایتمندی بیمه شدگان
اصفهان 1403-04-20

به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ ، در این نشست که با حضورگیسو یزدخواستی مدیرمنابع انسانی اداره کل بهزیستی استان اصفهان و محمد ولی پور مدیر شعبه آتیه سازان حافظ این استان برگزارشد ، پیشنهادات وچالش ها در خصوص رفع موانع اجرای قرارداد به منظور رضایت حداکثری بیمه شدگان بررسی شد .

همچنین درادامه این نشست مدیرمنابع انسانی بهزیستی استان اصفهان مهم‌ترین وجه امتیاز خدمات بیمه تکمیلی درمان آتیه سازان حافظ را در دسترس بودن و پاسخ‌گویی به موقع دانست .

ارسال دیدگاه :