انتصاب مشاور امور بانوان آتیه سازان حافظ
1404-08-13
به گزارش روابط عمومی آتیه سازان حافظ و به نقل از پایگاه خبری آخرین خبر، خانم نادری مسئول و نماینده کانونهای بازنشستگان استان چهارمحال و بختیاری از رضایت حداکثری کانونها و بازنشستگان نسبت به کیفیت خدمات بیمه درمان اکمل توسط شرکت آتیهسازان حافظ برای سومین سال پیاپی خبر داد.
وی مدیریت آگاهانه، پیگیری مستمر، شفافیت امور، شناسایی نیازهای واقعی بازنشستگان، صداقت و تعامل نزدیک با کانونها و همچنین راهنمایی بیمهشدگان را از عوامل موفقیت و جلب اعتماد بازنشستگان و وظیفهبگیران با جمعیتی بیش از ۵ هزار نفر عنوان کرد.
خانم نادری افزود: کیفیت و سرعت رسیدگی به اسناد خسارت، ارائه خدمات از طریق شبکه گسترده شعب و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در سراسر کشور و پرداخت هزینهها در کوتاهترین زمان (حداکثر ۱۰ روز) از مزیتهای مهم این طرح است.
وی در پایان تأکید کرد: تجربه بیش از سه سال همکاری در بیمه درمان اکمل و بیش از یک دهه ارائه بیمه مکمل به بازنشستگان و موظفین، نشاندهنده مدیریت صحیح و مسئولیتپذیری شرکت آتیهسازان حافظ است که امید میرود این همکاری ادامه یابد و موجب کاهش دغدغه های قشر فرهیخته بازنشسته و خانواده محترم آنان در زمینه خسارت های درمانی شود .
ارسال دیدگاه :