به گزارش روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ، دکتر خسروی در این بازدید با تعدادی از مراجعهکننده در شعبه گفت و گو و نحوه خدمات دهی و پاسخگویی کارمندان این مجموعه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
دکتر خسروی گفت : جهت رضایتمندی بیمه شدگان و کاهش بار مراجعات باید به سمت پروژه های الکترونیکی گام برداریم .
درادامه مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ، ضمن بازید از بخشهای مختلف، پای صحبت کارکنان این شعبه نشست و در جریان مشکلات و چالشهای آنها قرار گرفت.
انتهای پیام./
ارسال دیدگاه