• EN
  •    
علیرضا زارعی مدیر شعبه خراسان رضوی:
افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، هدف اصلی ما است
ارتباط با مشتریان

نشست مشترکی با حضور مدیر شعبه خراسان رضوی، مشاور راهبردی مدیرعامل در امور خدمات بیمه ای شعب شرق کشور و مسئولین واحدهای شعبه و نمایندگان استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ، آقای زارعی نسبت به افزایش کیفیت ارائه خدمات به بیمه شدگان، افزایش رضایتمندی آنها، بروزرسانی دانش کاربران پذیرش و رسیدگی شبکه برون سپاری تاکید کرد و هدف از برگزاری جلسه را، جدیت در بازاریابی صحیح و سریع، ارسال به موقع و سریع اسناد پذیرش شده بیمه شدگان بویژه مستمری بگیران تامین اجتماعی، ارتقاء سطح عمل به تعهدات نمایندگی ها و... دانست.

آقای رحیمی مشاور راهبردی مدیر عامل ضمن تاکید بر افزایش تعداد بیمه شدگان و فروش بیمه های استانی ، تاکید ویژه ای به امر بازاریابی و فروش خدمات کرد.

در این نشست به مسائل مربوط به نمایندگان شرکت در سطح استان پرداخته شد و همچنین به منظور سنجش سطح علمی کلیه کاربران پذیرش نمایندگی های شرکت آتیه سازان حافظ در سطح استان خراسان رضوی که پیش از این از طریق فضای مجازی به صورت برخط آموزش های لازم را اخذ نموده بودند، آزمونی برگزار گردید.

انتهای پیام./


ارسال دیدگاه

پیوندها