• EN
  •    
دکتر خسروی: پرداخت مطالبات توسط صندوق بازنشستگی کشوری تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد را افزایش داد

مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ با تقدیر از ابتکار عمل سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری بابت پرداخت مطالبات درمانی بازنشستگان و همچنین مراکز درمانی و بیمارستان‌ها گفت نگاه ویژه و حمایت گرایانه دکتر ترکی به بازنشستگان کشوری و پرداخت به روز مطالبات آنان با وجود محدودیت‌های مالی در روز‌های نخست مسولیت ، موجب شد تا مراکز درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد افزایش یابد .

به گزارش روابط عمومی بیمه آتیه سازان حافظ دکتر علی خسروی گفت : اقدام اخیر صندوق بازنشستگی کشوری نشان از اهتمام و توجه ویژه دکتر ترکی نسبت به حل مشکلات و تامین رضایت بازنشستگان دارد .

مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ با اشاره اینکه قبل از ورود سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری بیش از ۸ ماه بود که معوقات و مطالبات مراکز درمانی و بیمارستانی به تاخیر افتاده بوده افزود ، این مساله موجب اعتراض و بعضا قطع همکاری برخی از بیمارستان‌ها شده بود و مشکلاتی را هم برای بازنشستگان ایجاد کرده بود اما خوشبختانه پس از تصدی دکتر ترکی بر صندوق بازنشستگی کشوری در جلسه‌ای که با ایشان داشتیم در جهت حل این مشکل و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به بازنشستگان تصمیمات خوبی اتخاذ شد که اولین خروجی و نتیجه این جلسه پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان از معوقات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و همچنین واریز بیش ‌از ۲۰۰ میلیارد تومان از هزینه‌های درمانی مربوط به ماه‌های قبل بازنشستگان بود .

دکتر خسروی ابراز امیدواری کرد با حضور دکتر ترکی و همکاری فی‌مابین قطعا در خدمت رسانی و افزایش رضایت مندی به بازنشستگان گامهای جدی‌تری برداشته خواهد شد .

انتهای پیام./


ارسال دیدگاه

دستورالعمل ها

پیوست 1
پیوست 1
پیوست 1
راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر ویروس کرونا، بر اساس اصول بهداشتی، پزشکی رایج و آموزه‌های طب ایرانی
  1. صفحات وب سایت به سرعت بارگذاری می شود؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  2. آیا اطلاعات موجود در وب سایت بروز می باشد؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  3. آیا اطلاعات مورد نظرتان با کمترین زمان و کمترین ابهام پیدا می شود؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  4. نظرتان در مورد طراحی قالب وب سایت چگونه است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  5. وب سایت آتیه سازان حافظ برطرف کننده اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص خدمات بیمه تکمیلی می باشد؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  6. اطلاعات جامع و کافی در خصوص شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در وب سایت موجود است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  7. وب سایت شرکت دارای سازماندهی خوبی است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  8. در وب سایت اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تماس ها و غیره وجود دارد؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  9. دسترسی به فرم های کاربردی را چگونه ارزیابی می کنید؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  10. معرفی و دسترسی به بخش های وب سایت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ را چگونه ارزیابی میکنید؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  11. در صورت تمایل , نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید.