• EN
  •    
بازدید دکتر امید کریمیان عضو هیأت مدیره شرکت آتیه سازان از مرکز ارتباط با مشتریان
بازدید از واحد ارتباط با مشتریان

پاسخگویی صحیح به بیمه شدگان، از اهم برنامه های آتیه سازان حافظ است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آتیه سازان حافظ، دکتر کریمیان در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان ضمن تقدیر از زحمات پرسنل واحد مرکز ارتباط با مشتریان، عنوان کرد: پاسخگویی درست و صحیح به بیمه شدگان، سبب افزایش رضایتمندی مردم نسبت به مجموعه آتیه سازان حافظ می شود.

دکتر کریمیان اظهار نمود: با افزایش پرسنل و توسعه و بهبود آموزش پرسنل واحد مرکز ارتباط با مشتریان ، می توان خدمات بهتری به بیمه شدگان ارائه کرد.

وی بیان کرد: انتصاب یک پزشک به عنوان مسئول مرکز ارتباط با مشتریان و همچنین کارشناسانی با مدارک تحصیلی مرتبط ، نشان از اهمیت جوابگویی صحیح و سریع به بیمه شدگان دارد.

دکتر سپیده چمنی مسئول مرکز ارتباط با مشتریان عنوان نمودند: این مرکز به صورت هدفمند از سال 1393 با شماره تماس 75013-021 شروع بکار کرده است و با دسترسی ها و نرم افزارهایی که در اختیار دارد می تواند پاسخگوی تمام بیمه شدگان به صورت دقیق و هدفمند باشد.

وی افزود:تمام شکایات بیمه شدگان به صورت دسته بندی موضوعی و در همان زمان مکالمه ثبت و موضوع مطرح شده در شعبه مربوطه در سطح کشور، مورد بررسی قرار می گیرد و شعبه موظف است طی سه روز کاری، پاسخگوی بیمه شده باشد.

چمنی اظهار نمود: هرکدام از 12 پرسنل واحد مرکز ارتباط با مشتریان به صورت میانگین پاسخگوی 80 نفر بیمه شده است. موضوع بیش از 90 درصد سوالات بیمه شدگان در خصوص اطلاع رسانی، حواله ها، مبالغ پرداختی، شرح تعهدات و ... می باشد. ساعت کار این واحد از 07:45 دقیقه تا 14:30 می باشد و از این ساعت به بعد، تماس ها به صورت خودکار ضبط شده و در فردای آنروز با بیمه شدگان تماس و پاسخگوی سوالاتشان خواهیم بود.

انتهای پیام./

  • گروه خبر:بازدید از واحد ارتباط با مشتریان
  • کد خبر:108

ارسال دیدگاه

دستورالعمل ها

پیوست 1
پیوست 1
پیوست 1
راهنمای خودمراقبتی و بهبود ایمنی در برابر ویروس کرونا، بر اساس اصول بهداشتی، پزشکی رایج و آموزه‌های طب ایرانی
  1. صفحات وب سایت به سرعت بارگذاری می شود؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  2. آیا اطلاعات موجود در وب سایت بروز می باشد؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  3. آیا اطلاعات مورد نظرتان با کمترین زمان و کمترین ابهام پیدا می شود؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  4. نظرتان در مورد طراحی قالب وب سایت چگونه است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  5. وب سایت آتیه سازان حافظ برطرف کننده اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص خدمات بیمه تکمیلی می باشد؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  6. اطلاعات جامع و کافی در خصوص شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در وب سایت موجود است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  7. وب سایت شرکت دارای سازماندهی خوبی است؟


    عالی    خوب    متوسط    کم
  8. در وب سایت اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تماس ها و غیره وجود دارد؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  9. دسترسی به فرم های کاربردی را چگونه ارزیابی می کنید؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  10. معرفی و دسترسی به بخش های وب سایت شرکت بیمه آتیه سازان حافظ را چگونه ارزیابی میکنید؟

    عالی    خوب    متوسط    کم
  11. در صورت تمایل , نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید.