ENGLISH   rvo@atiyehsazan.ir

خدمت‌رسانی آنلاین، گامی موثر در راستای جلب رضایت بیمه‌شدگان





مدیر شعبه گلستان، گفت: با انجام خدمات درمانی به صورت آنلاین، در تلاش هستیم رضایت حداکثری بیمه‌شدگان را جلب کنیم.


به گزارش روابط عمومی آتیه‌سازان حافظ، علی کیاء مدیر شعبه گلستان، در جلسه‌ای که با حضور مدیران انجمن و کانون صنفی رانندگان در این شعبه برگزار شد، گفت: با انجام خدمات درمانی به صورت آنلاین، در تلاش هستیم رضایت حداکثری بیمه‌شدگان را جلب کنیم.

وی با اشاره به اینکه آتیه‌سازان حافظ تخصصی‌ترین شرکت بیمه‌ای در کشور است، افزود: کارکنان شرکت تکریم ارباب رجوع و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. ما نیز با ایجاد 19 نمایندگی ویژه، عادی و باجه در دفاتر پیشخوان که در سراسر استان پراکنده است، موجبات تسریع در جمع‌آوری اسناد پزشکی بیمه‌شدگان و پرداخت بموقع خسارت درمانی آنها را فراهم کردیم.

مدیر شعبه گلستان بیان کرد: تلاش کردیم خدمات در اکثر مراجع درمانی طرف قرارداد ما بصورت آنلاین انجام شود که موجبات رضایت حداکثری بیمه‌شدگان را فراهم آوریم.

در ادامه آقای یازرلو، رئیس اداره حمل‌ونقل کالای استان گلستان نیز در خصوص اطلاع‌رسانی به موقع جهت ثبت‌نام بیمه تکمیلی، ارائه خدمات بهینه، افزایش بازه زمانی برای پذیرش اسناد بیمه‌شدگان، درخواست‌ها و پیشنهاداتی را مطرح کرد.

در این جلسه آقایان علی کیاء، مدیر شعبه گلستان، یازرلو رئیس اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان، موسائی مدیر عامل اتحادیه حمل بار و حسینی دبیر کانون رانندگان و تعدادی از کارشناسان این شعبه حضور داشتند.

انتهای پیام/