اخبار و اطلاعیه ها



در یک روز سرد زمستانی همراه شدیم با کسانی که تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ هستند تا درد و دل آنها را بشنویم و انتقادات و پیشنهادات آنها نسبت به آتیه سازان حافط و نیز میزان رضایت‌مندی آنها از خدماتی که دریافت کرده اند را به گوش مسئولان آتیه سازان حافظ برسانیم. ابتدا به بیمارستان چشم پزشکی نور رفتیم، جایی که بیشتر مراجعه کنندگانش پیرمردان و پیرزنان بازنشسته ای هستند که برای عمل آب مروارید چشم به این مرکز آمده اند. خانم جوانی که به همراه مادرش به بیمارستان نور آمده می گوید: "برای عمل آب مروارید چشم مادرم به اینجا مراجعه کردم، مادرم بازنشسته آموزش و پروش است، خوشبختانه کارمان زود انجام شد، چون نماینده بیمه آتیه سازان حافظ در بیمارستان مستقر است و خیلی سریع کار صدور معرفی نامه برای بستری شدن مادرم در بیمارستان نور انجام شد و دیگر نیازی به مراجعه به شعب آتیه سازان حافظ نیست." خانم میان سال دیگری که چشم چپش باند پیچی شده است از مراحل دریافت معرفی نامه و پرداخت هزینه بیمارستان می گوید. او ضمن ابراز رضایت از خدمات بیمه آتیه سازان حافظ و تسهیل به وجود آمده در دریافت معرفی‌نامه برای بستری شدنش، از اینکه توانسته آب مروارید چشمش را تنها با پرداخت 200 هزارتومان در این بیمارستان تخصصی عمل کند خوشحال است. بعد از عیادت بیماران چشم پزشکی نور، سری به بیمارستان عرفان زدیم. با کمک متصدی پذیرش به سراغ بیماران طرف قرارداد آتیه سازان حافظ رفتیم. طیف بیشتر بیماران از بازنشستگان آموزش و پرورش بودند، در بخش بستری بیمارستان به سراغ خانم پیری رفتیم که عمل ریه انجام داده بود، زمان ملاقات بود و تقریبا می‌توان گفت همه خانواده در کنار مادربزرگ جمع شده بودند. خودم را معرفی کردم و گفتم که از ستاد آتیه سازان حافظ برای شنیدن انتقادات و پیشنهاداتشان آمده‌‎ام. همسر بیمار که حدودا بین 67 تا 75 سال سن داشت سفره دلش را باز کرد. پیرمرد که گویا قبلا همسرش یک عمل قلب هم انجام داده است از این گلایه داشته که چرا برای عمل باز قلب سقف تعیین کرده اند، می‌گفت: "ما معلمان بیمه طلایی داشتیم، یعنی بیمه ما سقف نداشت، اما حالا برای همه چیز سقف تعیین کرده اند، مگر برای عمل قلب باز هم می‌توان سقف گذشت؟40 میلیون پول عمل قلب همسرم شده بود و آنها 30 میلیونش را تایید کردند، آنقدر رفتم و آمدم که عاجز شدم، آیا حق یک معلم این است که در این سن و سال برای درمان خود یا عزیزانش اینچنین به دردسر بیافتد. اینها را که می‌گفت، نگران این بود که برای عمل ریه همسرش چقدر باید به بیمارستان بپردازد؟ در بخش دیگری از بیمارستان به سراغ خانم بیمار دیگری رفتم که گردنش را عمل کرده بود، او نیز بازنشسته آموزش و پرورش بود، همسرش که کنار تختش ایستاده بود به جای او سخن گفت و از امکان فراهم شده برای عمل همسرش در بیمارستان عرفان که یک بیمارستان خصوصی طرف قراداد آتیه سازان حافظ است تشکر کرد و گفت: کل عمل همسرم 13 میلیون شد که 10 میلیون آن را بیمه پرداخت کرد. خانم دیگری که همراه بیمار بود خود را خواهر وی معرفی کرد و گفت: ای کاش آتیه سازان حافظ می‌توانست خدمات دندانپزشکی و عینک را نیز تحت پوشش قرار دهد. در ادامه بازدید یک روزه مان سری هم به شعب تهران مرکز که یکی از پرتردد ترین شعب آتیه سازان حافظ است، زدیم. ارباب رجوع این شعبه نیز که اکثرا افراد بالای 60 سال هستند از خواسته های خود گفتند. یکی گفت: اولین بار است که آمده ام راضی بودم، برخورد کارمندان خوب است، خوب راهنمایی می‌کنند، البته خیلی شلوغ است، کاش تعداد باجه‌ها بیشتر بود. دیگری گفت: راضی هستم ولی چرا عینک نمی‌دهند، عینک یکی از کالاهای پر استفاده ما بازنشستگان است، آتیه سازان باید به فکر تامین هزینه‌هایی مثل عینک هم باشد. آن یکی گلایه کرد که تا به امروز نمی‌دانست می‌تواند پول آزمایش های انجام شده را دریافت کند و حالا که متوجه شده است بیمه می گوید تاریخ تحول مدارکش گذشته است. خانم دیگری که لیست بیمارستان های طرف قرارداد اتیه سازان را در دست داشت، زیر لب غر می زد که چرا بیمارستان های خصوصی خوب در لیست آتیه سازان قرار ندارد.

در یک روز سرد زمستانی همراه شدیم با کسانی که تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ هستند تا درد و دل آنها را بشنویم و انتقادات و پیشنهادات آنها نسبت به آتیه سازان حافط و نیز میزان رضایت‌مندی آنها از خدماتی که دریافت کرده اند را به گوش مسئولان آتیه سازان حافظ برسانیم.

ابتدا به بیمارستان چشم پزشکی نور رفتیم، جایی که بیشتر مراجعه کنندگانش پیرمردان و پیرزنان بازنشسته ای هستند که برای عمل آب مروارید چشم به این مرکز آمده اند.

خانم جوانی که به همراه مادرش به بیمارستان نور آمده می گوید: "برای عمل آب مروارید چشم مادرم به اینجا مراجعه کردم، مادرم بازنشسته آموزش و پروش است، خوشبختانه کارمان زود انجام شد، چون نماینده بیمه آتیه سازان حافظ در بیمارستان مستقر است و خیلی سریع کار صدور معرفی نامه برای بستری شدن مادرم در بیمارستان نور انجام شد و دیگر نیازی به مراجعه به شعب آتیه سازان حافظ نیست."

خانم میان سال دیگری که چشم چپش باند پیچی شده است از مراحل دریافت معرفی نامه و پرداخت هزینه بیمارستان می گوید.

او ضمن ابراز رضایت از خدمات بیمه آتیه سازان حافظ و تسهیل به وجود آمده در دریافت معرفی‌نامه برای بستری شدنش، از اینکه توانسته آب مروارید چشمش را تنها با پرداخت 200 هزارتومان در این بیمارستان تخصصی عمل کند خوشحال است.

بعد از عیادت بیماران چشم پزشکی نور، سری به بیمارستان عرفان زدیم. با کمک متصدی پذیرش به سراغ بیماران طرف قرارداد آتیه سازان حافظ رفتیم.

طیف بیشتر بیماران از بازنشستگان آموزش و پرورش بودند، در بخش بستری بیمارستان به سراغ خانم پیری رفتیم که عمل ریه انجام داده بود، زمان ملاقات بود و تقریبا می‌توان گفت همه خانواده در کنار مادربزرگ جمع شده بودند. خودم را معرفی کردم و گفتم که از ستاد آتیه سازان حافظ برای شنیدن انتقادات و پیشنهاداتشان آمده‌‎ام. همسر بیمار که حدودا بین 67 تا 75 سال سن داشت سفره دلش را باز کرد. پیرمرد که گویا قبلا همسرش یک عمل قلب هم انجام داده است از این گلایه داشته که چرا برای عمل باز قلب سقف تعیین کرده اند، می‌گفت: "ما معلمان بیمه طلایی داشتیم، یعنی بیمه ما سقف نداشت، اما حالا برای همه چیز سقف تعیین کرده اند، مگر برای عمل قلب باز هم می‌توان سقف گذشت؟40 میلیون پول عمل قلب همسرم شده بود و آنها 30 میلیونش را تایید کردند، آنقدر رفتم و آمدم که عاجز شدم، آیا حق یک معلم این است که در این سن و سال برای درمان خود یا عزیزانش اینچنین به دردسر بیافتد. اینها را که می‌گفت، نگران این بود که برای عمل ریه همسرش چقدر باید به بیمارستان بپردازد؟

در بخش دیگری از بیمارستان به سراغ خانم بیمار دیگری رفتم که گردنش را عمل کرده بود، او نیز بازنشسته آموزش و پرورش بود، همسرش که کنار تختش ایستاده بود به جای او سخن گفت و از امکان فراهم شده برای عمل همسرش در بیمارستان عرفان که یک بیمارستان خصوصی طرف قراداد آتیه سازان حافظ است تشکر کرد و گفت: کل عمل همسرم 13 میلیون شد که 10 میلیون آن را بیمه پرداخت کرد.

خانم دیگری که همراه بیمار بود خود را خواهر وی معرفی کرد و گفت: ای کاش آتیه سازان حافظ می‌توانست خدمات دندانپزشکی و عینک را نیز تحت پوشش قرار دهد.

در ادامه بازدید یک روزه مان سری هم به شعب تهران مرکز که یکی از پرتردد ترین شعب آتیه سازان حافظ است، زدیم.

ارباب رجوع این شعبه نیز که اکثرا افراد بالای 60 سال هستند از خواسته های خود گفتند.

یکی گفت: اولین بار است که آمده ام راضی بودم، برخورد کارمندان خوب است، خوب راهنمایی می‌کنند، البته خیلی شلوغ است، کاش تعداد باجه‌ها بیشتر بود.

دیگری گفت: راضی هستم ولی چرا عینک نمی‌دهند، عینک یکی از کالاهای پر استفاده ما بازنشستگان است، آتیه سازان باید به فکر تامین هزینه‌هایی مثل عینک هم باشد.

آن یکی گلایه کرد که تا به امروز نمی‌دانست می‌تواند پول آزمایش های انجام شده را دریافت کند و حالا که متوجه شده است بیمه می گوید تاریخ تحول مدارکش گذشته است.

خانم دیگری که لیست بیمارستان های طرف قرارداد اتیه سازان را در دست داشت، زیر لب غر می زد که چرا بیمارستان های خصوصی خوب در لیست آتیه سازان قرار ندارد.