اخبار و اطلاعیه ها

ادیانی در جلسه هم اندیشی با نمایندگی‌های منتخب استان تهران تاکید کرد:


جلسه هم اندیشی مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ با نمایندگی‌های منتخب استان تهران با موضوع بررسی مشکلات نمایندگی‌ها در ستاد مرکزی شرکت برگزار شد.

 

جلسه هم اندیشی مدیرعامل آتیه‌سازان حافظ با نمایندگی‌های منتخب استان تهران با موضوع بررسی مشکلات نمایندگی‌ها در ستاد مرکزی شرکت برگزار شد.

به گزارش آتیه سازان حافظ در ابتدای این جلسه مسئولان نمایندگی‌ها به بیان مشکلات، خواسته‌ها و انتظارتشان از آتیه سازان حافظ پرداختند.

تاخیر در پرداخت‌ها، نحوه توزیع اسناد پزشکی، برگزاری جلسات آموزشی برای نمایندگی‌ها به خصوص در حوزه بازاریابی از جمله مواردی بود که از جانب نمایندگی‌ها مطرح شد.

در ادامه این نشست دکتر سید مرتضی ادیانی به بیان انتظارات متقابل نمایندگی‌ها و شرکت و پاسخگویی به موضوعات مطرح شده از سوی نمایندگی‌ها پرداخت.

وی با بیان اینکه در این جلسات که سعی می‌کنیم به طور مستمر برگزار شود هدف شرکت رفع مشکلات و موانع کاری نمایندگی‌ها است، بر توزیع عادلانه اسناد پزشکی شرکت بین نمایندگی‌های ویژه تاکید کرد و گفت: اسناد پزشکی باید به تناسب تعداد نیروهای نمایندگی‌ها و کارایی‌شان بین آنها توزیع شود.

مدیرعامل شرکت آتیه‌سازان حافظ ادامه داد: با توزیع عادلانه اسناد زمینه کار برای همه نمایندگی‌ها به طور یکسان فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: اگر یک نمایندگی کارایی بالاتری دارد بدیهی است که شعب ترجیح می‌دهند کارها را به او بسپارند زیرا بازبینی کمتری برای شعبه خواهد داشت اما منطقی هم وجود ندارد که به یک نمایندگی ویژه 2هزار سند بدهیم و به یک نمایندگی ویژه دیگر2۰ هزار سند داده شود.

ادیانی خواستار بررسی نحوه توزیع اسناد میان نمایندگی‌ها و رفع اشکالات احتمالی در اجرای این کار شد.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ همچنین با بیان اینکه تعرفه رسیدگی به اسناد شرکت در سال آینده تجدیدنظر خواهد شد، گفت: تعرفه‌ سندیکای بیمه‌گران با تعرفه رسیدگی به اسناد شرکت مقایسه شود تا در تعیین تعرفه جدید از استاندارهای موجود استفاده کنیم

ادیانی همچنین خواستار توجه بیشتر به موضوع تبلیغات و بازاریابی شد و گفت: همانگونه که نمایندگی‌ها از ما انتظاراتی دارند ما نیز از آنها توقعاتی داریم، لازم است نمایندگی‌ها در حوزه بازاریابی و تبلیغات بسیار فعال‌تر عمل کنند و البته شرکت نیز موظف است در این خصوص دوره‌های آموزشی را بخصوص برای مسئولان نمایندگی‌ها برگزار کند همچنین اطلاعات و بخشنامه‌های مربوط به رسیدگی به اسناد باید به موقع در اختیار نمایندگی‌ها قرار گیرد.

وی تاکید کرد: برای اینکه قادر به رقابت با بیمه‌های دیگر باشیم باید به بازاریابی و تبلیغات توجه بیشتری کنیم مهمترین دلیل بکارگرفتن نمایندگی‌ها در همه سیستم‌های بیمه‌ای، بازاریابی است، نمایندگی‌ها باید فعالتر عمل کنند.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ همچنین بر پرداخت به موقع حقوق نمایندگی‌ها تاکید کرد و گفت: کارمندان نمایندگی هیچ فرقی از لحاظ زمان دریافت حقوق با کارمندان شعب ندارند، آنها نیز باید هم زمان با کارمند شعبه حقوق بگیرد.

ادیانی اظهار کرد: فضای حاکم بر نمایندگی‌ها باید به گونه‌ای باشد که کارمند نمایندگی خودش را جزء آتیه‌سازان بداند.

وی گفت: در صورت تمایل کارمندان شاغل در نمایندگی‌های آتیه سازان، آنها نیز باید بتوانند از امکانات بیمه تکمیلی شرکت بهرمند شوند، باید فرآیندی ایجاد شود که نمایندگی‌ها منتفع شوند.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ همچنین در مورد اجاره بهای و کاربری مکان نمایندگی‌ها، گفت: هیچ زمانی قرار نبوده است که شرکت به نمایندگی‌ها اجاره بهای مکان را بپردازد، در سایر بیمه‌ها هم چنین چیزی وجود ندارد.انتخاب مکان برای تاسیس نمایندگی در اختیار مسئول نمایندگی است و البته باید دارای استانداردهایی باشد که رفت و آمد ارباب رجوع به آن با مشکلات قانونی مواجه نشود.

ادیانی تصریح کرد: قطعا در یک ساختمان مسکونی نمی‌توان نمایندگی تاسیس کرد، پاسخ گویی به ارباب رجوع در یک مکان مسکونی مطلوب نخواهد بود چون مزاحمت‌هایی برای ساکنان دیگر ایجاد می‌کند و به دلیل مشکلات قانونی که دارد هیچ اعتبار و اعتمادی به دوام کارش نیست.

                       





پربازدید های این هفته